close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Free daily book excerpt

A carefully selected book excerpt delivered via email each weekday.
From our sponsors
[討論] 請問這樣是還喜歡我嗎?
Apr 26th 2014, 23:12, by sun3747

作者sun3747 (sun3747)

看板Boy-Girl

標題[討論] 請問這樣是還喜歡我嗎?

時間Sat Apr 26 23:12:11 2014

今天跟前女友去看電影,他之前有在電話中說她不喜歡我了,可是今天看電影時又偷偷牽我的手和靠我的肩膀 後來看完電影走到外面,她伸出手,我也把手伸出去,結果她說她要看電影票,我不好意思的說喔喔我還以為你要牽手,她笑了笑然後牽了我一下 可是最後回家時在公車上時我試了一下就不給我牽了 完全搞不懂這是發生什麼事,請問這樣是什麼意思? -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 118.169.104.133 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1398525134.A.014.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bassanofg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()