close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 關於pinterest網站
Feb 14th 2014, 16:04, by drinksome

作者drinksome (OneTowThree)

看板ask

標題[請問] 關於pinterest網站

時間Fri Feb 14 16:04:37 2014

請問,有沒有人也在使用pinterest網站呢? 我在這個網站上設了自己的帳號也建立了很多board 使用了好長一段時間;但是最近幾個月沒有上去瀏覽, 今天再次登入時發現帳號裡頭的所以board都不見了 連我的關注和關注我的對象也全部都是0... 裡頭有好多收藏就這樣都消失了!是帳號出了什麼問 題嗎? 我記得之前也曾經幾個月沒登入,也不會所有 東西都消失;請問我有辦法回復帳號之前的狀態嗎? 有沒有人也遇到這樣的情形呢? 謝謝回答 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.167.130.224

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bassanofg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()