close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
line認證碼 請達人回答
Mar 17th 2014, 11:35

因為本身沒智慧型手機
之前的line是朋友幫我辦的
但是最近登入需要認證碼
所以我朋友今天就用平板幫我認證 途中有認證碼發到我的手機給我
認證之後用我朋友的平板登入是可以登進去的
但是我回家要用筆記型電腦登入卻還說要用智慧型手機輸入認證碼?
但是我就沒有智慧型手機
那接下來我該怎麼做咧
可以帶筆電再請我那個朋友再用平板幫我認證一次嗎

還是說沒辦法了 因為一個手機號碼(我的) 只能認證一台機器?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bassanofg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()